Bud afleveringsattest af din levering
Vi har dokumentation omkring afsenderen, modtageren samt læstbar underskrift på erhverv levering med vores bud afleveringsattest! I tilfælde af en modtager ikke er hjemme, vil der blive leveret i deres postkasse med foto-dokumentation af brevet samt fragtbrev på vej ind i postkassen.
Vi sørger for, at der skrives en køreseddel af chaufføren, på hver eneste opgave vores chauffør bliver sendt ud på. På denne måde har vi altid informationer om afsenderen, modtageren med underskrift, hvilken chauffør der har udført opgaven, tidspunkt ved afhentning og levering, antal enheder/cll. evt. bemærkninger eller afregning m.v.
Hvis du ønsker en bud afleveringsattest, vil der være mulighed for at få scanne en kopi af bud afleveringsattest som vi har modtaget på centralen. Spørg os mere info.
Skal du opsige en medarbejder?
V anbefaler altid vores kunder at fremsende en opsigelse med bud afleveringsattest og anbefalet, såfremt opsigelsen ikke kan overleveres til modtageren personligt. Vi kan levere opsigelsen til medarbejderens bopæl med anmodning om kvittering for modtagelsen, hvilket er det bedste. Læs mere.
Hvad skal du gøre herfra?
I mange tilfælde sker opsigelsen af medarbejderen på et møde mellem virksomheden og medarbejderen. I dette tilfælde vil opsigelsen blive overbragt til medarbejderens under mødet. I andre tilfælde sender virksomheden opsigelsen til medarbejderen pr. brev eller får opsigelsen overbragt pr. bud.
I den situation er det virksomheden, som skal bevise, at medarbejderen har modtaget opsigelsen rettidigt. Denne dokumentation kan sikres ved, at virksomheden anvender en bud afleveringsattest.
Bud afleveringsattest er i dag det bedste bevismiddel for at opsigelsen er kommet frem, fordi Minikurers bud/kurer vil kvitterer for, at opsigelsen er afleveret på medarbejderens bopæl med foto-dokumentation. I sådanne tilfælde vil virksomheden kunne løfte bevisbyrden for, at opsigelsen er afleveret rettidigt.
Sendes opsigelsen med anbefalet brev, er der tvivl om, hvorvidt opsigelsen er kommet frem, hvis medarbejderen ikke er hjemme, når postbuddet ringer på døren og ikke efterfølgende henter det anbefalede brev på posthuset.
Vores ansvar – Din sikkerhed for sikker levering
Vi går meget op i at vores kunders forsendelser transporteres sikkert i vores varetægt. Vi har endnu ikke haft situationer, hvor en forsendelse har taget skade og det er vi faktisk meget stolte af.
Vores engagement i vores arbejde vil sikre at dine dokumenter, pakker, varer og lign. ankommer til modtageren i perfekt stand.
Vi holder selvfølgelig løbende status over dine forsendelser og vil til enhver tid kunne oplyse dig præcist, hvor dine forsendelser befinder sig. Dette er endnu en indikation på at vi tager fuldt ansvar for dine ting, mens de er i vores varetægt.
Vores SameDay Levering er 20 % billigere end vores Express Levering!
Med SameDay Levering tilbyder vi hurtig og sikker levering af dine forsendelse og derudover opkræver vi ingen administrationsgebyr, faktureringsgebyr, dieseltillæg mv.
HVAD SKAL DU GØRE?
Ønsker du at sende din kuvert med en bud afleveringsattest, kan du hurtigt og nemt beregne den nøjagtige pris på vores prisberegner. Har du spørgsmål til din booking, er du også velkommen til at kontakte os på 70 70 20 77 – Vi oplyser dig slut prisen ved booking.
DET MED SMÅT:
Den indikerede pris er beregnet via Google Maps og er en FAST PRIS. Du betaler ikke for kø på vejen, trafikomlægningen og myldretid. I prisen er der medregnet 5 min. læsse-/ventetid i hver ende, derud over 40 DKK pr. 5 min. Den endelige pris baserer sig på antal forbrugte minutter plus turen pris.
Ved turer med yderligere omkostninger, såsom broafgift (400 DKK + moms) ved kørsel over Storebælt-/Øresundsbroen m.v., betales dette af kunden.
Vores åbningstider er kl. 08.00 til kl. 16.00 man-fredag. Ved kurerkørsel fra kl. 16.00 til kl. 08.00 samt lør-/søndag og helligdage, tillægges der et gebyr på 300 DKK + moms.
Ved booking med start eller slut udenfor Storkøbenhavn tillægges der et gebyr fra 2600 Glostrup til opsamling-/leveringstedet og som betales dette af kunden. Alle priser er eksklusiv moms.
Hvor andre bud, kurer og transport firmaer opkræver olietillæg og diverse gebyr som en overraskelse, har vi valgt at have nøjagtige og gennemsigtige priser!
Vi har derfor ingen opstartgebyr, administrationsgebyr, olietillæg eller andre ubehagelige overraskelser!