Har du behov for pris anbefalet brev leveres samme dag med Express Levering eller SameDay Levering i dag/aften timerne, kan du få leveret din forsendelse hurtigt, sikkert i dedikerede biler og samtidig spare mellem 10 – 35 % i forhold til vores konkurenternes priser.
Pris anbefalet brev med samme dag levering!
Vi har dokumentation omkring afsenderen, modtageren samt læstbar underskrift på erhverv levering! I tilfælde af en modtager ikke er hjemme, vil der blive leveret i deres postkasse med foto-dokumentation af brevet samt fragtbrev på vej ind i postkassen.
Vi sørger for, at der skrives en køreseddel af chaufføren, når vi kører med et pris anbefalet brev. På denne måde har vi altid informationer om afsenderen, modtageren med underskrift, hvilken chauffør der har udført opgaven, tidspunkt ved afhentning og levering, antal enheder/cll. evt. bemærkninger eller afregning m.v.
Hvis du ønsker en leveringsattest, vil der være mulighed for at få scannet en kopi af leveringsattesten som vi har modtaget på centralen. Spørg os om mere info omkring pris anbefalet brev samme dag eller leveringsattest.
Skal du opsige en medarbejder?
Vi anbefaler altid vores kunder at fremsende en opsigelse med afleveringsattest og anbefalet, såfremt opsigelsen ikke kan overleveres til modtageren personligt. Vi kan levere opsigelsen til medarbejderens bopæl med anmodning om kvittering for modtagelsen, hvilket er det bedste. Læs mere.
Hvad skal du gøre herfra?
I mange tilfælde sker opsigelsen af medarbejderen på et møde mellem virksomheden og medarbejderen. I dette tilfælde vil opsigelsen blive overbragt til medarbejderens under mødet. I andre tilfælde sender virksomheden opsigelsen til medarbejderen pr. brev eller får opsigelsen overbragt pr. bud.
I den situation er det virksomheden, som skal bevise, at medarbejderen har modtaget opsigelsen rettidigt. Denne dokumentation kan sikres ved, at virksomheden anvender en afleveringsattest.
Afleveringsattesten er i dag det bedste bevismiddel for at opsigelsen er kommet frem, fordi Minikurers bud/kurer vil kvitterer for, at opsigelsen er afleveret på medarbejderens bopæl med foto-dokumentation. I sådanne tilfælde vil virksomheden kunne løfte bevisbyrden for, at opsigelsen er afleveret rettidigt.
Vores kurer priser svarer til, at være 10-35 % billigere end vores konkurrenter. Vi tilbyder derfor samme service, hurtig og sikker levering af dine forsendelser og derudover opkræver vi ingen administrationsgebyr, faktureringsgebyr, dieseltillæg mv.
Vores engagement i vores arbejde vil sikre, at dine dokumenter, pakker, varer og lign. ankommer til modtageren i perfekt stand. Vi holder selvfølgelig løbende status over dine forsendelser og vil til enhver tid kunne oplyse dig præcist hvor dine forsendelser befinder sig.
HVAD SKAL DU GØRE?
Ønsker du at sende din forsendelser, post, pakker og gods som Express, SameDay eller NextDay Levering, så kan du hurtigt og nemt beregne den nøjagtige pris på vores prisberegner. Har du spørgsmål til din booking, er du også velkommen til at kontakte os på 70 70 20 77 – Vi oplyser dig slutprisen ved booking.
DET MED SMÅT:
Den indikerede pris er beregnet via Google Maps og er en fast pris. Du betaler ikke for kø på vejen, trafikomlægningen og myldretid.
I prisen er der medregnet 5 min. læsse-/ventetid i hver ende, derud over 40 DKK pr. 5 min. Den endelige pris baserer sig på antal forbrugte minutter plus turen pris.
Ved turer med yderligere omkostninger, såsom broafgift (400 DKK + moms) ved kørsel over Storebælt-/Øresundsbroen m.v., betales dette af kunden.
Ved booking om aften-/weekend (man-torsdag 17.00-06.00 + lør-/søndag) eller booking med start eller slut udenfor Storkøbenhavn tillægges der et gebyr på 300 DKK + moms m.v., betales dette af kunden. Alle priser er eksklusiv moms.
Hvor andre bud, kurer og transport firmaer opkræver olietillæg og diverse gebyr som en overraskelse, har vi valgt at have nøjagtige og gennemsigtige priser!
Vi har derfor ingen startsgebyr, administrationsgebyr, olietillæg eller andre ubehagelige overraskelser!