Vores medarbejder – din sikkerhed
Vores succes kommer af vores medarbejder, der har fokus på kundens behov. Gennem hele virksomhedens levetid, har vi samlet et hold af dygtige medarbejdere med mange års erfaring med fragt og kurerkørsel i Danmark og EU.
Vores medarbejder ved telefonen hele natten for eventuelle hastesager. Vi opererer konstant for, at imødekomme vores kunders krav og levere et højt service niveau, ved at være til rådlighed hele døgnet.
Med vores medarbejderes ekspertise og sammen med vores professionelle budbiler, er vi klar til at give dig en hurtig og sikker levering.
For at sikre, at du kan føle dig tryg og sikker, for at din forsendelse afhentes og leveres korrekt , tilbyder vi:
Du oplever før kørslen:
- Telefon- og webbooking – Kort responstid!
- Hurtig og nøjagtig prisberegner-Ingen gebyr eller olietillæg!
- Medarbejdere med stor faglig og geografisk erfaring.
Du oplever under kørslen:
- Pro-aktiv kundeservice.
- Status og placering for din forsendelse.
- Sikker, fejlfri og levering til tiden.
Du oplever efter kørslen:
- Leveringsbekræftelse (POD) – modtagernavn og leveringstidspunkt.
- Faktura sendes pr. E-mail.
- Tur opfølgning -Din oplevelse før og efter brug af vores service.
Det er resultaterne der tæller hos os! Vi er en solid og stabil samarbejdspartner til sikring af bedre transportøkonomi og højt service niveau overfor jeres kunder.
HVAD SKAL DU GØRE?
Ønsker du at sende din forsendelser, post, pakker og gods som Express, SameDay eller NextDay Levering, så kan du hurtigt og nemt beregne den nøjagtige pris på vores prisberegner. Har du spørgsmål til din booking, er du også velkommen til at kontakte os på 70 70 20 77 – Vi oplyser dig slutprisen ved booking.
DET MED SMÅT:
Den indikerede pris er beregnet via Google Maps og er en FAST PRIS. Du betaler ikke for kø på vejen, trafikomlægningen og myldretid.
I prisen er der medregnet 5 min. læsse-/ventetid i hver ende, derud over 40 DKK pr. 5 min. Den endelige pris baserer sig på antal forbrugte minutter plus turen pris.
Ved turer med yderligere omkostninger, såsom broafgift (400 DKK + moms) ved kørsel over Storebælt-/Øresundsbroen m.v., betales dette af kunden.
Ved booking uden for vores åbningstider som er 16.00-08.00 man-torsdag samt lør-/søndag og helligdage, tillægges der et gebyr på 300 DKK + moms og/eller booking med start eller slut udenfor Storkøbenhavn tillægges der et gebyr på fra 2600 Glostrup til opsamlingstedet og som betales dette af kunden. Alle priser er eksklusiv moms.
Hvor andre bud, kurer og transport firmaer opkræver olietillæg og diverse gebyr som en overraskelse, har vi valgt at have nøjagtige og gennemsigtige priser!
Vi har derfor ingen opstartgebyr, administrationsgebyr, olietillæg eller andre ubehagelige overraskelser!